BLOG
Katalizator samochodowy – do czego służy? Do czego jest potrzebny?
Katalizator samochodowy (reaktor katalityczny) to podzespół, będący częścią układu wydechowego, odpowiedzialny za oczyszczanie spalin ze szkodliwych…
Czytaj dalejFalujące obroty silnika. Przyczyny i rozwiązanie problemu
Falowanie obrotów to nagłe zmiany prędkości obrotowej silnika, widoczne na obrotomierzu, bez jakiejkolwiek reakcji ze strony…
Czytaj dalejPo jakim czasie przedawnia się mandat?
Żaden kierowca nie chce dostać mandatu. Tym bardziej, że obecnie mandaty są bardzo wysokie. Niestety, czasami…
Czytaj dalejPoduszka silnika – objawy i przyczyny zużycia
Poduszka silnika to jeden z wielu elementów wyposażenia samochodu, który ma na celu eliminację drgań i…
Czytaj dalejCewka zapłonowa – czym jest i jak ją sprawdzić?
Cewka zapłonowa to kluczowy element układ zapłonowego, stosowanego w silnikach benzynowych. Wypadanie zapłonów, narastające szarpanie w…
Czytaj dalejDrgania kierownicy przy hamowaniu – skąd się biorą i jak się ich pozbyć?
Drgania kierownicy podczas hamowania z mniejszą lub większą prędkością to sygnał ostrzegawczy, którego kierowca nie powinien…
Czytaj dalejUszkodzona uszczelka pod głowicą – wszystko co musisz wiedzieć
Dlaczego uszczelka pod głowicą się psuje? Po czym poznać, że uszczelka pod głowicą jest do wymiany?…
Czytaj dalejSilnik diesla 1,9 TDI – nie ma silników bezawaryjnych. Czy dalej warto kupić auto z tą jednostką?
Legendarny. Bezawaryjny. Trwały. Tak określano silnik wysokoprężny 1,9 TDI, montowany w samochodach marki Volkswagen, Audi, SEAT…
Czytaj dalejSilnik 1,4 MPI / 1,4 FSI VAG – wymiana rozrządu, serwisowanie i typowe awarie
Silnik 1,4 MPI / 1,4 FSI z grupy VAG to jedna z najpopularniejszych jednostek silnikowych, jaką…
Czytaj dalejPłukanie silnika – dlaczego warto je stosować? Ile kosztuje i jak przebiega?
Płukanie silnika to dodatkowa czynność serwisowa, która pozytywnie wpływa na trwałość silnika. Płukanie silnika można przeprowadzić…
Czytaj dalej