BLOG

Poduszka silnika – objawy i przyczyny zużycia
Poduszka silnika to jeden z wielu elementów wyposażenia samochodu, który ma na celu eliminację drgań i…
Czytaj dalej
Cewka zapłonowa – czym jest i jak ją sprawdzić?
Cewka zapłonowa to kluczowy element układ zapłonowego, stosowanego w silnikach benzynowych. Wypadanie zapłonów, narastające szarpanie w…
Czytaj dalej
Drgania kierownicy przy hamowaniu – skąd się biorą i jak się ich pozbyć?
Drgania kierownicy podczas hamowania z mniejszą lub większą prędkością to sygnał ostrzegawczy, którego kierowca nie powinien…
Czytaj dalej
Uszkodzona uszczelka pod głowicą – wszystko co musisz wiedzieć
Dlaczego uszczelka pod głowicą się psuje? Po czym poznać, że uszczelka pod głowicą jest do wymiany?…
Czytaj dalej
Silnik diesla 1,9 TDI – nie ma silników bezawaryjnych. Czy dalej warto kupić auto z tą jednostką?
Legendarny. Bezawaryjny. Trwały. Tak określano silnik wysokoprężny 1,9 TDI, montowany w samochodach marki Volkswagen, Audi, SEAT…
Czytaj dalej
Silnik 1,4 MPI / 1,4 FSI VAG – wymiana rozrządu, serwisowanie i typowe awarie
Silnik 1,4 MPI / 1,4 FSI z grupy VAG to jedna z najpopularniejszych jednostek silnikowych, jaką…
Czytaj dalej
Płukanie silnika – dlaczego warto je stosować? Ile kosztuje i jak przebiega?
Płukanie silnika to dodatkowa czynność serwisowa, która pozytywnie wpływa na trwałość silnika. Płukanie silnika można przeprowadzić…
Czytaj dalej
Czujnik położenia wału korbowego – działanie i objawy awarii
Czujnik położenia wału korbowego to niewielki podzespół elektroniczny, stosowany w każdym silniku benzynowym i wysokoprężnym. Czujnik…
Czytaj dalej
Czy opłaca się zamontować instalację LPG do samochodu?
Jakie są koszty zamontowania instalacji LPG? Jakie są oszczędności z tytułu jazdy na gazie LPG? Czy…
Czytaj dalej