BLOG

fotoradar

Po jakim czasie przedawnia się mandat?

Żaden kierowca nie chce dostać mandatu. Tym bardziej, że obecnie mandaty są bardzo wysokie. Niestety, czasami…

Czytaj dalej

Poduszka silnika – objawy i przyczyny zużycia

Poduszka silnika to jeden z wielu elementów wyposażenia samochodu, który ma na celu eliminację drgań i…

Czytaj dalej

Cewka zapłonowa – czym jest i jak ją sprawdzić?

Cewka zapłonowa to kluczowy element układ zapłonowego, stosowanego w silnikach benzynowych. Wypadanie zapłonów, narastające szarpanie w…

Czytaj dalej

Drgania kierownicy przy hamowaniu – skąd się biorą i jak się ich pozbyć?

Drgania kierownicy podczas hamowania z mniejszą lub większą prędkością to sygnał ostrzegawczy, którego kierowca nie powinien…

Czytaj dalej

Uszkodzona uszczelka pod głowicą – wszystko co musisz wiedzieć

Dlaczego uszczelka pod głowicą się psuje? Po czym poznać, że uszczelka pod głowicą jest do wymiany?…

Czytaj dalej

Silnik diesla 1,9 TDI – nie ma silników bezawaryjnych. Czy dalej warto kupić auto z tą jednostką?

Legendarny. Bezawaryjny. Trwały. Tak określano silnik wysokoprężny 1,9 TDI, montowany w samochodach marki Volkswagen, Audi, SEAT…

Czytaj dalej

Silnik 1,4 MPI / 1,4 FSI VAG – wymiana rozrządu, serwisowanie i typowe awarie

Silnik 1,4 MPI / 1,4 FSI z grupy VAG to jedna z najpopularniejszych jednostek silnikowych, jaką…

Czytaj dalej

Płukanie silnika – dlaczego warto je stosować? Ile kosztuje i jak przebiega?

Płukanie silnika to dodatkowa czynność serwisowa, która pozytywnie wpływa na trwałość silnika. Płukanie silnika można przeprowadzić…

Czytaj dalej

Jak działa AdBlue? Po co stosować AdBlue? Czy muszę dolewać AdBlue do swojego diesla?

Jeśli masz samochód z silnikiem diesla (silnikiem wysokoprężnym), wyprodukowany po 2014 roku – musisz używać płynu…

Czytaj dalej

Czujnik położenia wału korbowego – działanie i objawy awarii

Czujnik położenia wału korbowego to niewielki podzespół elektroniczny, stosowany w każdym silniku benzynowym i wysokoprężnym. Czujnik…

Czytaj dalej

...

...